update

Veckan har varit lang, fast den har gatt snabbt i alla fall. Har kommer en liten summering so far:

Mandag: Catching up med Eve
Vi hade inte sett varann sen May, innan jag var i Sverige forsta gangen, sa vi var tvugna att ha en liten pub-dinner pa kvallskvisten. Vi satte oss pa en av Hammersmith-pubarna och njot av en Caesar Salad, Burger Meal och en himla massa diet coke. Forst gick vi igenom vad som hant senaste veckan med fodelsedagar och allt och sen gick vi the heavy stuff: Det som hant i Maj/Juni i badas liv. Vilket var pretty much att ta tag i. Efter det, blev det en tattoo-diskussion och lite sant. Trevligt varre och vi satt nog dar i 3-4 timmar. Valbehovlig catch up!

Pa kvallen nar jag kom hem till lillpalten kollade vi pa Wallander -hamden. Bra film, vi var sa inspirereade da BBc hade visat Mastermind (igen) kvallen innan och vi var bara tvugna att kolla in mer svensk krim-film.

Tisdag: Re-opening av Planet Hollywood
Pa tisdagskvallen var det nyoppning av Planet Hollywood. Dom har bytt location (fran Piccadilly till Haymarket) sa vi var dar och checkade laget. Nastan alla fran kontoret kom och det var fullt os hela kvallen. Det bjods pa mini-burgers, mini-caesars salads, mini fish & chips, mini-chicken wings, mini-tacos... ja, ni fattar grejjen och det var fussballtournament. Jag var ju rubbish saklart men eftersom vi hade manga fran jobbet sa kunde vi mixa lagen hur vi ville. Det var en raffle ocksa, med spannade priser bland annat kunde man vinna en foto-session eller liknande med girafferna pa London Zoo. Inte fy skam det!

I slutandan vann vi ingenting, varken fussballen eller giraffen men det var bra drag bland alla gasterna. Jag traffade en massa manniskor i branchen som jag traffat pa tidigare och det ar kul att man nu borjar kanna igen folk och de i sin tur kanner igen mej.

Mina kollegor gick en efter en och till slut var det bara jag kvar. Eller inte bara jag, det var ju andra manniskor ocksa. Trevligt folk som jag traffade i Goteborg nar jag var pa Citybreaks.

Onsdag: Hotel viewing och catalan TV
Pa onsdagen var jag 'out of the office' pa eftermiddagen, jag var out and about och kollade hotell med min chef. Vi motte upp med resten av ganget pa Park Plaza County Hall for en showround med drinks. Jattefint hotell verkligen, och underbar mat! :) Ofta blir det ju sa att nar man gar pa dessa tillstallningar har man en tendens att stanna langre an man raknat med. Sa aven igar.

Runt halv 9-snaret var vi tvungna att ga, jag och Anais, da vi skulle mota upp med Montse & Co pa en pub i Tottenham Court Road. Montse skulle vara med i katalansk TV, i nagot program om catalans abroad sa de skulle filma en ute-kvall med vanner och det ville vi ju inte missa. Vi tog nagra pints och umgicks med folket dar. Jag tror inte vi kommer att bli nagra TV-stars med det var lite spannande att sitta dar med kamror och mikrofoner runt omkring.

Torsdag: Hemmakvall!
Ikvall blir det hemmakvall. No doubt about it!


Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, det verkade vara en trevlig tillställning på Planet H. det är inga fel att gå ut med sina vänner, med det är all gött när helgen kommer och inget är inbokat. Här hemma är det som vanligt regn och mera regn som man kan hålla sig för skratt. Have nice så hörs vi.

2009-07-10 @ 07:31:25
Postat av: Mammie

Det är ju tur att du är UNG & STARK! Du har ett fulltecknat schema always, men det är härligt att u passar på när det bjuds. Ta för dig när du kan och lev livet nu. Keep on, Sweetie!

2009-07-13 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0