pussycats & phantoms

Okej, jag uppdaterar väl lite då. I onsdags var vi som sagt på koncert i the o2. Det var Lady GaGa (okej), Ne-Yo (stylish) och sen Pussycat Dolls (okej). Main acten var ju såklart PCD och visst de var bra i de kända låtarna men det blev lite saggit i de mindre kända låtarna. Och så var de sååå amerikanska: 'We love you London, so much, god bless you London, We love everyone, thank you so much London. We love you' bla bla bla bla.... Jag blev dock glatt överaskad av hur bra Nicole (Lewis Hamiltons girlfriend) sjöng live.

Lady Ga-Ga var okej i sin kända låt och Ne-yo var helt över min förväntan. Så stylish and romantic. Miss Independent var bäst! O2-arena var en cool arena. Vi gick nog runt hela placet innan vi kom rätt men men what to do.

Igår var jag och Anais på musikal IGEN (sorry Carro), den här gången var det PHANTOM OF THE OPERA. Den har jag alltid velat se live. Filmenn är lite seg men live-versionen var helt amazing. Så himla cool gjord med dekoren och allt. Completely amazing! Värd att ses.

Så där har ni en liten kort sammanfattning av de senaste dagarnas main events.

Har jag sagt att jag ska till Irland btw? På fam-trip med jobbet i April tror jag det är. Det blir göööött!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Tänk vad mycket kul du får vara med om! Det är bara att ta tillvara på tillfällena och njuta. Irland!!! Kul! Dit skulle jag också vilja åka. Gröna ön! Reka lite är du gullig...... Kram!

2009-01-31 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0