oliver!

Ah, jag har ju glomt att beratta att jag var pa musikal haromdagen. Igen. Den har gangen var det en forhandsvising pa Oliver. Vilken Oliver da? Jo, Oliver Twist saklart. Man kan ju historien om den lille foraldralosa pojken som hamnar mitt i ett gang smatjuvar i London for lange sen... bla bla bla. sa pa sa sett var ju inte allt for markvardig det som var lite kul var att Rowan 'Mr Bean' Atkinson var med och spelade Mr Fagin - han som har hand om smatjuvarna. Lite roligt att ha sett honom. Han sag helt annorlunda ut men man sag direkt att det var Mr Bean, pa hans mimik, rorelser, allt.



I det stora hela var det en Ok show, barnskadisarna var jatteduktiga - som vanligt och Mr Bean var way over forvantan.


Kommentarer
Postat av: Mammie

Hur många musikaler har du sett nu? kan du hålla ordning på dem? Det är ju fantastiskt roligt!!!!!

2009-01-08 @ 22:36:57
Postat av: Mammie

Ibland är din bloggsida helt weird. Man skriver kommentarer som inte går fram, eller som dyker upp i flertal, men det får du stå ut med. Nu krånglade jag en del och det ville inte fram.

Hur många musikaler har du sett nu? Kan du hålla räkningen? Du borde skriva små rescensioner i någon liten bok. Det är ju fantastiskt roligt!

2009-01-08 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0