nu j*vlar är det krig

Ärligt talat, nu är det krig mellan oss (erik och mej) och våran granne. Han (vår granne) är inte klok. Han klagar och bankar så fort vi så mycket som rör på oss i vår lägenhet. Men tydligen är de okej att han spelar musik PÅ HÖGSTA VOLYM. Och det är inte nån gång då och då det är praktiskt taget jämt när vi är hemma. Värst är det på lördag-söndag mornarna när han kör igång runt 9-snåret med jazz. Samma låt jämnt!! Hur kul är det. Nu har han på något och det nästan skakar inne hos oss. Och så han han mage att säga åt mej att inte slå så hårt i ytterdörren... PUCKO! IDIOT! Nu är det nuff liksom. Jag spelar Hairspray på högsta volym.

Nu är det krig banne mej.

Kommentarer
Postat av: carro

de e bra kajsa. 'welcome to the sixties' höj lite extra, man kan aldrig få nog av HÅRSPRAY!

2009-01-11 @ 22:59:45
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: carro

1.jag blev magsjuk en gång efter att jag hade ätit popcorn. 2.bränd majs med salt? 3.att tugga på frigolit tillhör inte min hobby :)

me don't like it.

2009-01-12 @ 00:31:52
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Jag tycker att du hållit en fredlig attityd länge ändå. Jag har ju hört hur han kan låta med sina operastycken m.m. Går det inte att diskutera med karl´n? Han verkar ju inte riktigt medveten om sin egen del i det hela. Kanske du kan erbjuda honom din dörrkrans mot att ni får leva i normal-ljudligt tillstånd. Han gillade ju den, eller hur?

Annars får du väl kriga på så länge det inte går till handgripligheter. Kramar från Mum

2009-01-12 @ 15:35:47
Postat av: Anonym

på honom bara... lr som jag alltid har sagt.. prata med honom.. ni måste komma på ngt bra..och nu när jag är på g..och vi soms ka sjunga och allt..så msåte du nog prata...lr så får han leva med våra fina toner hehehe...

btw.. när du inte uppdaterar på ett par dar...så tror jag att du har tappat usb grejen i toan lr ngt nu...hehehe

ha det ppuss

2009-01-13 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0