lunch med brorsan

Jag har precis kommit hem igen, efter jobbet och efter ett besök på Erik's jobb. Jag åkte till Angel för att käka lunch med honom och då fick jag även en titt in i köket, och så träffade jag hans kollegor som jag hör så mycket om hela tiden. Mycket trevligt. Jag åt en pitta halloumi macka med beetroot, morötter och hoummmus. Så himla god. Erik åt någon bacon&ägg macka och så beställde vi husets chips också. Så underbart goda! Very nice eftermiddag och de är ju så snälla där borta att de bjöd på maten också. Sweet!

Kommentarer
Postat av: Mammie

En del är då födda med guldbyxor! Känns skönt att ni tar hand om varandra, och att maten är god på The Elk vet vi ju. Kramar från Mum

2009-02-01 @ 11:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0