en sån kväll

Igår kväll hängde jag med Anais på födelsedagsparty för en av hennes kompisar. Vi möttes upp i Earl's Court och sen begav oss mot Mango Lounge. Vi var först, men det dröjde inte länge förran folket dök upp. Det bjöds på välkomstdrink och tårta. Stället var ganska posh och de körde med en massa cocktails och grejer. Lite dyrt såklart men vi lyckades fixa till oss lite gratisdrinkar. Jag tror att jag bara betalade en sen nada mas. Hihi. Taktik.

Efter en massa tequilas, vodka sprites, coronas, champagne och en himla massa dans (även om musiken vad kass..) så stängde stället. Typiskt - just när man hade som roligast! Vi forsatte dock med lite efterfest hos Anais. Jag var dock ganska PÅ LYSET så jag somnade bort efterfesten... Illa.. Jag har inte riktigt fått rutin på det där än.. men men...

Trevligt var det. Jag vaknade upp (hemma hos Anais) klockan 7.50 am this morning och kom på att jag var tvungen att åka till Gatwick för att hämta upp en grupp. Det hade jag totalt glömt bort, anyway, jag sprang ner till tuben, åkte till Putney, sprang hela vägen hem i spöregnet och klackskor, körde ett snabbt ombyte och vips var jag på väg igen. Jag kom till Gatwick 9.55 am prick. Flighten från Amsterdam landade 9.55 am. Snacka om att vara i tid!! Ung och stark!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Kanske tur i oturen att somnade bort efterfesten. Tänk vad det annars kunde blivit.....Tänk på de stackars vilsna holländarna som skulle irrat omkring på Gatwick och inte fattat något......

Det blir mycket oplanerad springning nuförtiden. är det för att det snart är springtime? Hihi.

Keep on running!

2009-01-26 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0