wednesday di merda

Idag har varit ytterligare en hektiskt dag. Det börjar kännas nu. Stressen börjar komma. Och det märks. Jag klantade till det lite idag. Inget superallvarligt men ändå något som jag inte borde gjort om jag haft tid att gå igenom noga. Så typiskt. Jag har trott att jag har haft allt under kontroll men icke sa nicke. Nu börjar misstagen komma. Som tur är han en nygammal kollega kommit tillbaka så vi är numera 3 i groups, vilket är skönt. Jag har fått dela med mej av min arbetsbörda. Nu har jag bara the top ones left. Inte så bara men slipper i alla fall belgium och germany. Va boh. Jag undrar hur de ska klara sig i två veckor när jag är borta. Det är bara 5 dagar kvar och jag har precis provat mina bikinis. Visst längtar man alltid tills att man ska iväg på semester men den här gången så kan jag knappt vänta. In my mind är jag redan där, på playan och sippar paraplydrinkar. 5 DAYS...

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, jag undrar också hur de ska klara sig i 2 veckor utan sin skolfröken. Det där om paraplydrinkarna låter ju inte så dumt lite avundsjuk blir man, ta med en lokal bira till mig så blir jag nöjd och glöm inte att dricka mycket vatten (tror jag att nån har sagt eller) + skyddsfaktorn för du är väl inte precis gyllenbrun. Have nice

2009-02-19 @ 10:49:00
Postat av: Mammie

Kan man få parkera sig i din resväska? Du kan ju inte behöva ha så mycket med dig till de värmen, så jag skulle nog kunna göra mig liten nog. Vad sägs?

2009-02-19 @ 15:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0