glamorous cleaning

Gud vad jag är duktig, jag har städat, diskat och tvättat hemma. Okej, det finns ju roligare saker att göra en fredagkväll men jag tänkte att det är bättre nu än sen. Hursom, jag gjorde det quite fun. På med högklackat och finklänning, på med lite mer makeup och hög volym i stereon. Ska det vara glammigt så ska det inte sparas på krutet. Det gick i ungefär 20 minuter sen började grannen klaga. IDIOT. Jag fick vrida ner volymen lite men körde ändå ganska högt för att vara lite rebellisk. Vi ett tillfälle så slog han på något där nere men hey, det krävs lite mer än jazz om man vill överösta min musik. Jag körde nämligen Killers, Foo Fighters, Kasabian och Franz Ferdinand. Nu är klockan snart 11 och min musik är avstängd, man behöver ju inte utmana ödet liksom. Även om det är fredag... Well, what's left to do? Jag inväntar Ebo. Natti Natti darlings!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Din granne är verkligen weird. Tål han ingenting? Han verkar ju döv själv när han spelar sin egen musik. Mer glam åt folket! Var det smidigt att städa i höga klackar? Roligare i alla fall, det inser jag. Måste nog prova glamstäd någon dag. Musik är beprövat och det funkar ju jttebra som rolighetsfaktor. Ser fram emot att komma och prova Singstar-ABBA.

2009-02-21 @ 14:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0