gårdagen

Det kvittar vad man gör, när man är ute med chefen finns det ingen återvändo. Igår kväll hade vi middag och leaving drinks då en jobbet gjorde sin sista dag. Vi började på Chiswick Road Brasserie med lite drinks, efter nån timme gick vi vidare till en annan lite fancy pub och sen ytterligare till en annan bar innan det var dags för middag på Frankies. Jag var starving vid det här laget och supertipsy. Sen käkade vi Italian starters i massor. Det var mozzarella, procuitto, salami, melanzane, zucchini etc. Mucho mumma! Sen åt jag den godaste gnocchin ever. Gnocchi sorrentino. Det var med tomatsås, färska cherry tomatoes och mozzarella. Jag har inte ätit så gott på länge. Magen vad überfull efteråt, men det fanns ändå lite plats för glass efteråt. Anais och jag blev igen treatade som champions och angels till och med för vår insats i måndags. Beröm och uppskattning kan man aldrig få nog av! WE LIKE!

Jag var en av dem som stannade längst (skräll?!) och när jag skulle gå frågade de andra hur jag skulle ta mej hem. Lite skämtsamt sa jag att jag skulle gå, för nu kan jag ju vägen. Även om det var ett skämt så kom det inte på fråga så jag fick en taxi beställt bara för mej. Himla gött att vara hemma efter en kvart. Tack! Over all, så var det en underbar kväll.

Idag är det bröllop som gäller så nu ska jag gör mej fabulous. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0