catching up

Idag har vi haft lite catching up. Eve, Anais, Fabien, Evy och jag. Tre av oss jobbar ju ihop varje dag men det hindrar en ju inte för att träffas upp på fritiden. Vi mötte upp Eve i på en pub (Charlie Chaplin's brorsas pub eller hur var det?!) i South Kensington. Lite bira och diet coke senare var vi hungriga och började leta efter ett place att käka.
Vi satsade först pa Carluccios - vilket alltid är ett säkert kort men det visade sig vara 30 minuters kö och det var inte beredda att vänta på. Vi var ju hungriga god damnit. Så, det fick bli alternativa numero 2: THAIMAT. Jahaja, det trodde vi. På vägen till thai-stället såg vi en annan italienska restaurant (Dino's) och vi gick dit. BIG MISTAKE! Vi märkte redan när vi kom in hur fel det var. Helt öde, jättesad, ingen musik, och på menyn hade de Carbonara med bacon som var vegetarisk. Hellooooo?! Sen när blev bacon veggo-mat?! I wonder?!

Maten var sådär, jag har nog alridg saltat så mycket på pastan som jag gjorde idag. Dränkte den i parmesan också för den delen.
'
Anyway, nu har vi testat det stället, det är inte att rekomendera.

Nu ska jag sova. Buona notte lovies!

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, det är alltid trevligt att gå ut och äta synd bara att maten var sådär. Här hemma är det äntligen fredag och jag jobbar till 1600. Läste på din tidigare blogg att det var + 30 grader på kuba här var det -16 när jag gick upp imorse, det är lite för kallt men inget att göra åt. Have nice

2009-02-13 @ 08:29:55
Postat av: carro

ha det så najs på cuba om vi inte hinner höras innan dess. maybe we do. om 1h åker jag till sthlm o i morgon vidare till gran canaria :) hörs!!!

2009-02-13 @ 16:03:05
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0