appreciation

Idag ar jag uppskattad! Det kanns sa himla bra.

Inte nog med att vi (jag och Anais) var de enda som trotsade vadret igar och tog oss med nod och nappe in pa kontoret och lyckades arbeta en stund. For detta fick vi en massa credit. Ett email skickades ut (fran chefen) till all staff om hur han would like to SHOUT a massive thank you to Kajsa who walked in from WANDSWORTH and  Anais who walked in from EARLS COURT.

Inte nog med det alltsa, nar jag var inne pa chefens kontor en svang sa han at mej att han var mycket pleased med mitt arbete den senaste tiden och att jag gjorde mycket bra ifran mej. Appreciation uppskattas!

Jag har haft ett stort leende pa lapparna hela eftermiddagen och aven fast jag har mycket att gora sa kanns allt sa mycket enklare pa nagot vis. Ar det inte konstigt hur det kan va?




Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, det är inte bara din chef som är pleased, det finns några på Lovartsvägen också, fortsätt så, så kankse vi får komma till hans loge på Cotton Cravig (du får ursäkta stavningen) alltså Fullhams hemmaplan. Have nice

2009-02-03 @ 21:34:28
Postat av: din gamle far

Hej Gumman, det är inte bara din chef som är pleased, det finns några på på Lovartsvägen också, fortsätt så, så kanske vi får komma till hans loge på Cotton Crawidge (ursäkta min stavning) alltså Fullhams hemma arena. Have nice

2009-02-03 @ 21:40:59
Postat av: carro

du e grymt duktig!!

2009-02-03 @ 21:55:46
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: din gamle far

Go morron gumman, nu har jag kollat den heter Craven Cottage och inget annat. Have nice

2009-02-04 @ 07:32:36
Postat av: Mammie

Du är bäst!!!! Men det visste vi ju redan. Det är roligt att allt fler får upptäcka det.

Love you, sweetie!

2009-02-05 @ 10:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0