labbsand, 28.11.09

Klockan 5 kom jag i säng. Det säger väl allt. Vi hade ett hejdundrande party ute i Labbsand i lördags. En massa mat och en massa bilåkandet blev det. Det senare för att jag var kvällens chaufför, det var självvalt men jag fick ju inte dricka och jag var tvungen att rätta in mej efter de andra gästerna. Farmor och farfar stannade till halv2 (WOW), då körde jag hem dem.

Sen hade vi en del kvar fram till efter fyra. Då frägade pappa mej om inte jag kunde säga till de sista att jag var trött och ville hem så att HAN kunde få gå och sova... haha! Så blev det i alla fall... Jag körde sista vändan in till stan runt halv 5. Lyckat värre!



mamsen och myself



party people!



barhäng



Familjebild (Moster Ellika, mosters man Owe, jag, pappa Janne, kusin Christian, kusin Christians tjej Sara, mamma Brita)



Kvällens yngsta besökare, lille Oscar!

Doing the Evelina-pose (Cecilia & Anna)



Dans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0