4 years since...

I got my drivings lincence, idag, 2:a december för 4 år sedan gjorde jag min andra uppkörning med kugg-Leif och jag klarade det obviously! Sen var jag så clever att jag flyttade utomlands så prövotiden gick ut när jag var borta och inte kunde köra. Clever move Kajs!



Checka in bilden, lite mörkhårigare och slightly rundare i face-et och jordens fulaste autograf. Jag hade övat på den på en massa papper brevid men när jag väl skrev den blev den fel, såklart. Men men jag behöver bara ha detta i vad blir det? 6 år till...


Kommentarer
Postat av: carro

shit. kommer ihåg det som om det vore igår :) första rundan var min!!

det betyder att jag haft mitt körkort i 4,5 år. man börjar bli gammal!

2009-12-02 @ 22:46:57
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Tänk vad åren går! Jag minns det som igår!

Vad beträffar autografen, så är det väl alltid så att den blir ugly när det verkligen gäller. Dessutom är det ju så liten rad att skriva på. Men...who cares.

2009-12-03 @ 14:24:31
Postat av: Kajsa

Alltsa, jag minns det inte som igar... kommer knappt ihag vad jag gjorde efterat... daremot kommer jag ihag forsta uppkorningen very well... med bitch-Henrik!

2009-12-04 @ 13:44:36
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0