Stalker

Anders är en stalker. Han stalkar mej. Och jag stalkar honom. Det är scary.

Jag vet vart han bor. Och vilka han bor med.

Jag vet vad har gör.

Jag vet vad han äter.

Jag vet vad hans syrra heter. (Karr!!)

Jag vet vem han skickar sina emails till.

Jag vet att han tror att man kan köpa färdig pytt-i-panna och Falcon-öl i England!

Jag vet att han känner min bror.

Jag vet vad han heter i andra namn.

Jag vet att han skäms över sin 'rosa period'

Jag vet att han är smyg-gay. (well, alla verkar ju tro det i alla fall..)

Scary. Scary. SCARY.

Det blev väldigt internt det här inlägget, men jag var bara tvungen. För dom som missat det, så bor alltså Anders med oss nu på Allfarthing. Det har han gjort sen i tisdags. Så, han kommer nog att figurera lite titt som tätt här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0