the list

Denna har jag snott fran Teresa...

Lovar du att vara ärlig? Japp, pa hedersord! Well, jag ska fosoka i alla fall...
Du heter: Kajsa Elin Berggren
Smeknamn:
Kajsicken, Chiswick, Caysee, Kasha, Kate, Kajan etc...

Låt som när du är ledsen sörjer till? Vadda sorjer? Har sorjer vi inte. Men om jag maste valja en: Sincerita med Arisa.  
Beroende av:
Nara och kara. Och hummus. Hahahah.
Vem behöver du mest just nu: Hmm. Behover och behover, paronen skulle jag saga.
Vad tror folk om dig? Jag hoppas att de tror att jag ar en blond, blaogd, lang bimbo... neeej, skojade bara... jag vet inte arligt talat.
Stämmer det? Jovars, det stammer val lite kanske. Ibland.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag ar sa efficient och nogrann.
Vad säger du för att imponera på någon? Att jag ar superwoman! Ha!
Hur imponerar man på dig? Med charm.
Brukar du skratta för dig själv? YES!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Jag gar och lagger mej nu sa banka inte for mycket nar du kommer hem. (from EBO)

Var bor du? I London.
Trivs du där: Yes, det ar lovely.
Äger du några converse: Yes, ett par lite halv-tacky i regnbagens alla farger som dock ar little bit too small sa dom gor ganska ont.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider. Paroncider. Kopparbergs finns t o m har!

Brukar du bli för full: Nja, har val hant en eller tva ganger, jag brukar kunna ta hand om mej aven om jag ar lite tipsy.  
Vad har du för mobil operatör: Virgin
Är du allergisk i mot något: Inget vad jag vet, det finns ju typ en miljon saker jag inte ater men dessvarre ar jag inte allergisk mot anything.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att lara mej italienska flytande.

Hur svarar du i mobilen: Pa jobbet: 'Axis & Globe Kajsa speaking', i mobilen: 'Helloo' eller 'Heeeeej' eller om det ar Teresa: 'Tja pumpkin'
Vem ringde du senast? Ole   
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vagbeskrivning till en pub i Covent Garden / Leicester Sq.
Antal timmar sömn inatt: 4
Sov du ensam: Jaa.
Brukar du komma i tid: Ja, men inte idag, jag forsov mej och kom en kvart sent. Men vi kan skylla det pa tunnelbanan. J
När mår du bra: Almost always.
När blev du fotad senast:  Igar, pa Walkabout. Ingen kamera undgar mej!!

Hur känner du dig nu:  Sager som Teresa: uttråkad!!! (sitter och jobbar och det ar ingenting att gora, well there are things to do, men det ar bara trista saker)
Vanligaste färg på dina kläder: Svart sadly enough. Jag har en del colours men de ar ju olika farger sa...
Vad tycker du om fötter: Jag gillar mina. Smala, tunna och passar i alla pjucker!
Vad/vem saknar du: Vem: Alla nara och kara, Vad: Svensk mat: kebabpizza!! Haha.. valdigt svenskt...
Hade du en bra kväll igår:  Yep, vi var ute och svangde i stan. Mucho fun!

Favoritdryck på morgonen: Drickyoghurt (actimel med jordgubb)
Rakar du benen: Aha.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 24.00 pm pa vardagar, lite senare pa helgerna..
Är du blyg? Nja, inte riktigt. Jag tror att jag tar for mej.
Sysslar du med någon idrott: Walking, raknas det? Annars, nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev saklart. Vykort gar ocksa bra. Sa mycket mer personligt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Maybe. Det beror val pa the situation.
Har du spytt offentligt: Nee, inte vad jag kan minnas.  
Är du nöjd med ditt liv: Ja, so far, so good. Jag menar, jag ar ju bara 22 och gjort en himla massa saker. Herregud, jag har bott 2.5 ar i London,  haft en liten avstickare till Buenos Aires. Jag har rest till Brasilien, Asien och Cuba bland annat. Sa jag lever livet!
Är du bortskämd: Lite kanske. Eller Ja, jag ar nog ganska bortskamnd.
Vad gör du i morgon: Jobbar igen, sen ska jag ute med Jaume pa 80-tals-party.
Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger. Eller som ar falska och pratar skit om andra.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Boh, depends from time to time. 100-150 pund kanske.

Vad behöver du just nu? En Dietpepsi skulle inte sitta helt fel....
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hmm.. jag gillar Cheryl Cole, hon verkar ganska bright for att vara en popsangerska.  
Vad längtar du till? Sommaren. Varma sommarkvallar och barfota i skorna.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaaa. Verkligen.
Vad använder du för shampoo? Tresemmé, affordable luxury!  

Vad är det finaste du fått? Bra fraga, jag vet inte.
En speciell dag du minns: Studenten. Obviously.
Hur gammal är du: 22, 23 i Juni.
Tycker du om någon just nu: Tycker om många.
Om fem månader: I september kanske jar ar i Italien eller sa ar jag kvar har. Vem vet.
Du samlar på: Inget tror jag.
Gröna eller röda äppeln: Roda applen, har aldrig varit ett big fan av grona.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamsen eller Papsen.
Gillar du golf: Nee, det kan jag ju inte pasta.
Vilken tid gick du upp idag: 7.40 am. Direkt till duschen.  
Har du sovit i din egna säng inatt: Jaa.
Har du strumpor på dig nu: Nej, barfota i tygskor.
Vad ska du göra ikväll: Inga planer an, vila ut lite kanske...
Är det okej att gråta: Absolut. Varfor skulle det inte vara det?!

När grät du senast: I fredags nar jag missade min flight.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej, inte har for mitt internet ar sa segt. Jag ber T-rex att ladda hem och skicka till mej J
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, all over the place.

Bär du glasögon eller linser: Jaa. Glasogon, -0.75. Inte sa farligt, sa jag behover dem inte alltid.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Nar jag vaknar. 10-11-snaret nagon gang.
Har du piercing: I oronen ja.
Vill du gifta dig: Well, om nagon skulle fraga kanske. Men det ar inte the most important thing in life.  

Vill du ha barn: Ja, men inte nu. Later in life.
Solar du ofta: Varje opportunity som ges!

Är du bra på att laga mat: Egentligen ar jag nog det, nar jag tar mej tid men jag ar lite lazy ibland och later Erik laga. Men han ar ju kock godamnit!

Gillar du att dansa: Oh, ja.

Är du bra på att sjunga: Definiera bra!
Är du flygrädd: Det kan jag inte pasta.
Hur vig är du: Inte speciellt vig. Min flexibility is rubbish enligt det health test som jag gjorde for ett tag sen.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller kall Cola.
Vilken är din favoritglass: Mjukglass
Tror du på ett liv efter döden: Ehhh, nej!
Tycker du om sushi: Sushi = fisk. Jag ater inte fisk.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips. Estrellas Dill.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja. Pa Lovartsvagen.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: mer kvallsmanniska an morronmanniska.
Vilken ögonfärg har du: Blue!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Hmm.. det har kanske hant. Inte ofta dock och det var looong time ago.
Biter du på naglarna: Nope.
Röker du: Nope. Jag provade en cuba-cigarr pa Cuba men das war nicht fur mich.
Hur ofta tränar/motionerar du: Walking everyday. Minst 30 min- 1hr every day.

Senaste låt du hörde: Valerie med Amy Winehouse.
Vad gör du på helgerna: Shoppar, chillar, jobbar, traffar folk, etc... normal stuff really.


Kommentarer
Postat av: Mammie

Du glömde smeknamn som Snuppie, Sweetie m.m. och så lider du ju av nickelallergi (minns nattandställningen). För övrigt är du ju verkligen en supergirl!

Älskar dig, vännen! See ya soon.

Kram från Mammie

2009-04-10 @ 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0