the kajsa effect

Idag nar jag gick till jobbet causade jag en car crash. WELL, det var inte jag. Eller jag tror i alla fall inte det. Grejen var att jag hade gront ljus vid overgangsstallet sa jag gick over gatan. Jag kollade ju saklart innan (since min bicycle-taxi-accident kollar jag jamnt AVEN om det ar gront).

Okej, jag gick over gatan och sag att en bil inte stannade sa jag stannade. Han i bilen fick syn pa mej och tokbromsade.

THE KAJSA-EFFECT!


Men eftersom han tokbromsade sa korde bilen bakom in i han och det var en DUNS. Och mitt i allt stod jag och stirrade. Forarna gick ur bilarna och borjade argumentera sa jag sneaked by ner till tagen. Lite overrumplad men anda happy.

Tank vilken effect man kan ha pa folk!

Kommentarer
Postat av: carro

de vart helt förbländade av dig :)

2009-04-28 @ 21:39:37
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Ja, vem blir inte påverkad av en sådan uppenbarelse mitt på blanka morgonen!? Var rädd om dina medtrafikanter.

2009-04-30 @ 09:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0