HRC

 

Ja, igår var vi som sagt på HRC på Park Lane. Det var Applause-party den här gången. Det var väl helt OK. Jag var där med mina kollegor och vi hade kul. Vi fick, som ni kanske märker, neon-glow sticks och glasögon. Jag lyckades flirta till mej en massa sådana så jag har hela lägenheten full med neon. Super! Ärligt talat, det var ballt. Jag blev lite tispy som vanligt men vi gick ändå ganska early därifrån. Efter att the cast from Jersey Boys kört några låtar pallade vi oss hem. Det var ju trots allt onsdag...

   


Kommentarer
Postat av: carro

sånna finns att köpa i 0,75 affärn i Lloret :)

vi köpte väl slut på allt gult&blått :)

2009-05-01 @ 10:18:42
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Ingen ny svart klänning på?????? Den hade ju matchat de färggranna brillorna.

2009-05-01 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0