update

Ah, gud vad har hant sen sist? En massa saker really. Vart ska jag borja?

I onsdags kom lilla mammie hit. Hon flog hit fran Malmo och jag motte upp henne pa kvallen. Pa onsdagsnatten kom aven Sissela (Erik's girl) och hennes mamma. Min mamma bor med oss. Erik, Sissela och Sisselas mamma bodde pa hotell.

Pa onsdagen kom OCKSA Giorgan. Surprise surprise. Det blev bestamt pa tisdag kvallen att han skulle aka till London och jobba pa London kontoret i tva dagar. Sa han kom och bodde med oss. Jatteuppskattad overaskning. Mer sana!

Sa trevligt med mycket folk som tycker om!

Pa torsdagen jobbade jag som vanligt. Efter jobbet gick vi pa Hard Rock Cafe party pa Park Lane. Jag kunde inte stanna sa lange dock, for jag var tvungen att hamta upp mina glasogon. :) Jag hamtade dom, sa nu ar jag officially en glasogonorm, eller four eyes som det heter har. Jag ser varlden med helt nya ogon! Nar jag val var hemma igen, sa hade vi en liten family dinner in our place in Allfarthing Lane.

Fredagen var ocksa jobbdag. Mycket att gora nu. Det var ocksa Kristin's sista dag. Jag spenderade min lunch break med att leta leaving gifts till henne. Pa eftermiddagen bjods det pa caipirinhas och appelpie. Dels for att det var Kristin's sista dag men och fodelsedag for en annan kollega. Efter jobbet drog vi till var stammispub The George och tog nagra drinks. Trevligt as usual.

Lordagen spenderas med Teresa. Vi korde lite sightseeing forst med Big ben, London Eye och sant dar. Sen akte vi int till city och gick pa den stora (5-vaningars) top-shopen som ligger precis vid oxford circus. Dar provade vi en massa, men eftersom vi bada ar lite short of cash sa blev det bara fonstershopping. Nar vi kom till andra planet hade de gratis haruppsattningar. Det nappade vi ju pa saklart. Bade jag och Teresa blev jattefina i vara posh-frisyrer.

Pa kvallen sa var vi pa Kristin's leaving party/ Jaume's birthday party. Vi borjde pa Waxy's O'connor och sen drog vi till O'neils. Mucho mucho trevligt! Vi var inte hemma forrans efter 4.

Idag, sondag, har vi slappat, vart pa vart shopping centre, kakat pa Erik's place. Gormysigt. Lite strange men mysigt och gott.

Sa, for att summera det hela. Veckan har varit gorbra. Mamma ar forfranade kvar, anda tills onsdag. Wohoo!






Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman! Det verkar som du haft en hektisk vecka, men du ju ung så det är bara at ösa på. Det är allt trevligt med mycket folk som man tycker om synd bara att tiden går så fort om man inte är ensam hemma förstås, det går faktiskt ingen nöd på mig det blir väl min tur snart, hoppas jag. Nu måste jag jobba lite så Have Nice and sweat down.

2008-09-22 @ 08:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0