lovely weekend

Giorgan var har i helgen. Det ar alltid sa trevligt nar vi ses. Det var underbart vader hela helgen (for en gangs skull). Pa fredagskvallen var vi pa Donna Margherita och kakade pizza. Jag bestallde helt pa italienska och dom forstod. Bello bello.

Pa lordan var vi och kollade pa mina nya glasogon. Giorgan var mi expertradgivare. Pa Specsavers gick man ett par gratis. Det var kop 2 betala for en. Jag valde tva designerbagar, ett par Missoni och ett par FCUK.

 

Jag ska ivag och hamta dom imorgon. Spannande! Inte nog med att Giorgan var expertrad, han betalade dom ocksa. Det hade jag inte raknat med. Grazie mille amore.

Efter glasogon-kopandet akte vi in till stan. Motte upp Erik. Kopte en ny telefon till mej. Sag Sean Connery pa gatan. Vi sa hejda till Erik. Kollade pa Inter vs Catania pa Bar Italia. Akte hem sent pa kvallen. Kakade sen sen middag. Slappade lite.

Pa sondagen var det stralande sol, sa vi tog en promenad langs med Themsen. Gick hem, kollade pa film >the constant gardener<, kakade middag (pasta carbonara a la Kajsa).

Sen var det dags for Giorgan att aka hem. Jag foljde han till Clapham Junction and that was it.

Nu langtar vi till nasta besok. Da ar det jag som aker. 3:e Oktober bar det av!

Hej hopp sa lange!


Kommentarer
Postat av: carro

nästa inlägg för bli en bild på dig med glasögonen på tycker jag :) inte båda på engång dock! haha

2008-09-16 @ 21:46:03
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Vilken kille! Han går från klarhet till klarhet. Rena svärmorsdrömmen.

2008-09-28 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0