lite leaving

Igar kvall hade vi lite leaving middag hemma i nostra casa. Kristin har ju officiellt slutat nu, a vi hade ju party for henne i helgen men vi ville aven ha lite middag ocksa. Dessutom var ju mamma har och hon ville ju saga heljda till Kristin.
 
So, efter jobbet motte jag upp Kristin och Eve (var andra kollega) och vi akte hem till oss dar mamma och Teresa vantade med rotmos och kassler!! Saaa gott! Rotmos ar varldens godaste.. nastan i alla fall. Teresa tyckte att det luktade Rot och darfor fick mamsen laga vanligt potitsmos till henne.. vissa ar allt bra joppliga :) (kommer fram ratt person?!?!) hihi.

hursomhelst, vi kakade lite, gossipade lite, och tog det allmant lugnt. Det var trevligt. Kristin aker tillbaka till Sverige ett tag nu, sen bar det av mot Australien. Mycket spannande! jag har inte avundsjuk. Inte alls :P

Bilder kommer nog sen.

Have nice tutti!

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, idag är det fredag jag slutar kl. 1300, nice, morsan, jag, knirr, raska å tony the beat ska till Kaxholmen i helgen. Ikväll ska vi gå ut å se Nationalteatern spela å äta en bit. Jag såg kort på lillebror med sin nya frisyr han såg mycket bra ut eller hur. Fredag morgon på jobbet för ovanligheten så är det ganska lungt, hinner knappt skriva ordet lungt så börjar telefonerna ringa, ganska typiskt. Have nice så hörs vi

2008-09-26 @ 08:48:56
Postat av: din gamle far

Hej gumman de t är jag igen, jag glömmde berätta att vi ska ut å rida på lördag å ja ska va "Mannen som rid in från Dakota" inte illa. Have nice

2008-09-26 @ 09:14:43
Postat av: Mammie

Lite öm i sittmuskulaturen blir man ju när man lever cowboyliv i en hel timma. Men kul var det. Rotmos forever, eller? Tack för en härlig vecka, Hjärtat!

2008-09-28 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0