Flashback

Okej, nu sitter jag har igen.. lite flashback pa veckan som varit. 

i torsdags motte vi upp Kristin for hos var tillbaka i London (sista kvallen innan Aussie-avantyret). sa vi hade lite farewell da ocksa. Sist innan hon akte tillbaka till Svergie sa var det bara ett litet hejda. Nu var det mer seriost.  Det blev lite sentimental i slutet men lite tarar och snyft. Hey, vi har jutrots allt jobbat i hop i nastan 2 ar. Kristin har varit min bastis in need har. Men life goes on. I wish her all the best and if I can i will definitely come and see her, Australia has always been a dream of mine..

Vad hande i fredags? Inget speciellt. Jag var gortrott efter jobbet sa jag slappade lite hemma. Sjalv. Sa skont!

Igar borjade jag dan med att gora en deliviery i Kensington. Sen drog jag in till Piccadilly, det var meningen att jag skulle kopa gympapjucker pa Lilywhites men det blev inte sa. Det var pa tok for mycket folk och pa tok for varmt sa jag orkade inte bry mej. Istallet gick jag upp for Regent St och Carnaby St. Alltid trevligt, men ocksa alltid mycket people. Windowshopping all day long! 

Jag motte upp Teresa och babyn for att ga pa lite mer shopping, uppe vid Oxford circus. Ocksa dar tokmycket folk, vi kampade oss igenom folkmassorna och tog oss in pa Zara, H&M, Urban Outfitters, Topshop etc etc... Det var inte bara windowshoppning pa slutet. Jag fick med mej en ny hostjacka. Inte illa.

Till middag kakade vi Pizza Hut, som ska byta namn till Pasta Hut. Vi hade nog varldens soligaste servitor for det tog en evighet att fa bestalla och sen ytterligare en evighet att fa maten. 

Idag har vi varit i Camden och kakat Camden mat. Min nya favvo ar 'surprise' hummus med kycklig, lamm och couscous. Gud, vad jag har blitt intenationell! :) 

NU TESTAR VI IGEN, A HOPPAS ATT DET HAR INLAGGET GAR IGENOM... Annars ger jag upp! Grrrr!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0