italiano

Min italienskalektion i mandags var riktigt rolig for en gangs skull. Vi hade ganska mycket konverasation och vi brukar alltid vara tva och tva nar vi pratar. Oftast brukar jag fa vara med nagon som inte ar pa min niva sa det flyter liksom inte, men den har gangen fick jag prata med en nisse som pratar som jag. So, it was flowing.. tur det.. det har kannts lite halvdant med dom dar lektionerna forrut sa det kanns bra att det kom igang lite.. efter 9:e gangen.. hmm. vi har en lektion kavr nu. Antagligen fortsatter vi, fast med en veckas uppehall.  


Kommentarer
Postat av: Mammie

Continua esercitare!

2008-11-03 @ 11:17:25
Postat av: Kajsa

Oj da! Det var ovantat!

2008-11-04 @ 17:47:20
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0