semi 2

Det gick ju bra! Pjuh! Sverige ar vidare! Wohooo!

Jag var lite nervos i borjan for Malin och Jonas skulle komma och jag visste inte nar, sa jag hoppades att de skulle dyka upp innan Eurovision borjade.. MEN.. det gjorde de inte... jag var tvungen att springa (och da menar jag TOKSPRINGA - jag hade hall i hela magen efterrat) och hamta dom nere pa stationen MITT I SEMIN. Det gjorde att jag missade cirka 10 latar men men jag hann se Sverige och det var ju viktigast!

Jag och Carro hade som sist svart att valja ut 10 latar, sa vi hogg till med nagra pa slutet. Vi slutade med 7 ratt den har gangen. Sa totalt sett 15 ratt av 20. VG+ anda!

Nu laddar vi for fullt infor lordan, da blir det aka av! :) Jag kan knappt vanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0