on call

Nu har jag skickat ivag Giorgan pa en transfer assistance. Jag har en grupp som bokat coach transfer fran Heathrow till Sheffield och Liverpool. Giorgan erbjod sig att var assistance till den ena gruppen. Han far ju betalt forstas! Grejen ar att det var lite svart att hitta assistances da flyget anlander 21.00 ikvall och ingen hade riktigt lust att aka hela vagen till Sheffield/Liverpool och tillbaka mitt i natten, sa da fick Giorgan rycka in! Plus en praktikant pa jobbet.

Man tackar och bockar!

Just nu ar jag on call, om nagot skulle handa sa ska de ringa mej, da det ar min grupp och jag kan alla detailjer. Jattekul! Jag kommer vara orolig hela natten! Eller kanske inte, bara de hittar grupperna, hittar till bussarna och kommer ivag sa ar det lugnt.

Det ska val inte vara sa svart?

Kommentarer
Postat av: Mammie

Rena familjeföretaget nu alltså.....
Du är en så duktig kicka, vännen. En stolthet för din gamle far och din gamla morsa.

2008-05-30 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0