never forget


never forget trodde jag handlade om take that. det gjorde det lite. det handlade om ett band som blir ihopsatt som tribute till take that. vilket gor det mycket roligare eftersom de da driver med hela pojkbandsgrejen. jag blev otroligt overasakad. never forget var faktiskt gorbra.

innan sa skamtade jag a kristin om laten back for good (vilket var for ovrigt en av de tva take that latar vi kunde komm pa..). vi hoppades att de skulle sjunga den och det skulle borja regna och allt blir sa dramatiskt och kanslosamt (som det alltid blir i pojkbansvideor). och vad hande da? det borjade regna. pa scen. nar de sjong back for good. det var helt otroligt.

storsta delen av besokarna ar kvinnor (surprise), mellan 25-40 ar (de som verkligen var fans nar take that var som storst), gays, och pojkvanner som blivit tvingade av sina flickvanner :) de sjong med i latarna och jublade at dansarna.. kanske inte pojkvannerna men de andra. jag och kristin forsokte men vi kunde ju inte latarna... what a shame!

en av killarna i bandet var otroligt lik en gammal kollega. det var nog inte han...

over all, Never Forget ar helt klart sevard show som for en att ma bra efterat! Feel good feeling!


btw, den andra laten vi kunde med dem var relight my fire.

nu ska jag sova! buona notte!

Kommentarer
Postat av: Carro

everything changes, pray, a milllion love somngs, babe, another crack in my heart, if this is love, how deep is your love...listan kan göras lång på gamla take that hits :) var det några nya låtar?

2008-05-16 @ 13:06:47
URL: http://arrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0