mobilstrul

min mobiltelefon gick sonder idag! jag tappade den i backen (eller inne pa toa rattare sagt...). den gick i 4 delar. jag fick ihop tre av delarna men det saknas en lite plutt som ska halla ihop telefonen. inte bra. telefonen fungerar men det hanger lite i sladdarna!!

tur ar att jag har en extra, med mitt svenska kort. sa det gar ingen nod pa mej men jag blir lite trott pa mej sjalv nar jag ar sa klantig.. giorgan sager att jag krajar allt elektoniskt som kommer i min vag, och det ar nog sant. forutom mobilen, sa ar min mp3 halvglapp, min laptop fungerar lite galet, min kamera kan inte ta bilder. behover jag forsatta??

det ar inte latt inte!

Kommentarer
Postat av: Mammie

I wanna be electric!!!!! (Leila K)
Förödelse av den elektroniska apparaturen förföljer verkligen familjen Nilsson/Berggren. Men det är väl världsligt. Tänk på de stackars små ...............

2008-05-09 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0