kalas

***detta hande igar, men mitt internet dog sa jag kunde inte publicera da***

det har varit sommarvarmt hela dan. ingen jacka behovdes alls! jatteskont verkligen!

hursomhelst, idag har vi haft 40-arskalas pa jobbet. en kollega fyllde ar och det firade vi med champagne och tarta. pa arbetstid! kan det bli battre?! sen gick vi till puben och spelade lite biljard. jag var tvungen att ga tidigare da jag lovat giorgan att ga till gymmet mad han.. just typiskt.. men men sa fick det bli.

nasta fodelsedagsfirande har blir for lilla mej!! men inte forrans i slutet pa juni, men anda! det blir nagot att se fram emot!

nu ar det forrest 'momma says life is like a box of choclates - you never know what you'll get' gump pa tv. den ar sa mysig. maste kila!

have nice!


Kommentarer
Postat av: mammie

Har du verkligen sett Forrest Gump? Är det alldeles säkert det?

2008-05-09 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0