irriterad

Jag har sagt till mej sjalv att jag ska ga till gymmet minst 3 ggr i veckan. Det ar ju egentligen inte sa svart. Men nar det som idag (och igar) inte finns nagot varmvatten i duscharna sa blir man litt irriterad. Det ar inte sa kul att jobba sig dosvett och sen komma tillbaka och det ar bara kallvatten i kran.

Jag har fatt ga hem tva dar i rad nu, svettig a dan (jag har ju duschat hemma saklart...).
 
Anyway, det jag vill saga ar att det drar ner betyget pa gym-upplevelsen... och jag som har redan borjat trottna pa den har traningsformen! Inte bra inte.Tur att jag bara har en manad kvar! Tankte att jag skulle hitta en pool istallet sa kunde jag borja simma.



Kommentarer
Postat av: Mammie

Vad sägs om att pröva den avlånga poolen Themsen? Akta dig för kallsupar bara!

2008-05-28 @ 22:01:12
Postat av: Kajsa

eller kanske inte...

2008-05-29 @ 14:09:05
URL: http://kajsaberggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0