grona fingrar

nar mina paron var har och halsande pa sa kopte vi lite plantor och jord foratt plantera en blomlada. jag tankte att det ar ju bast att ha mammie vid sin sida nar man gor sin blomplanterings-debut. vi kopte 36 plantor. ingen aning om vad de heter aven om min mammie sa det flera ganger. anyway, min mammie sa ocksa att jag var tvungen att vattna ofta eftersom solen ligger pa och det blr latt torrt. jag har ju haft lite vaxter pa mitt rum hemma i sweeeden men da jag vattnat med mjolk, saft a cola sa dog dom kontigt nog. en period hade jag t o m vattenvaxter och tro det eller ej med de dog med!!!! med this in mind sa vart sa valdigt forvanad nar det slagit ut en blomma i min blomlada!!! och tva till ar pa G.

har ar en liten bild a min forst-grodda blomma!!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0