football italiano

nu ar det football italiano pa tv. Inter vs Milan. giorgan ar ju ett Inter-fan sa det skriker om det. tack vare honom sa kan jag namnen pa alla inter's spelare, tranare plus deras hemmaarena...

pa den gamla goda tiden brukade jag och min gamle far forhora varann pa englandlagens arenor, nu kan vi lagga i italienlagens arenor ocksa!!

iaf, om inter vinner idag sa vinner de Lo Scudetto (italienska ligan alltsa). an sa lange sa star det 0-0. bast att inter gor mal snart da jag har en nervos skrikande italienare next to me...
 
zlatan ar inte med idag dock. synd. han brukar vara raddaren i noden.


FORZA INTER


Kommentarer
Postat av: Mammie

Lobelia, Petunia och Ackleja. Ser ut som Petunian börjat blomma. Nice!!

2008-05-04 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0