buy one get one free

gick ut en svang forrut, det var jattevarmt a solen sken.. antligen!! vi gick ner till antikaffaren pa Old York Road, for att kolla pa antika mobler som giorgans paron vill kopa och shippa till italien. det skulle ga pa over 1800 pund sa jag tror dom skiter i att kopa dem... jag skulle gjort det iaf. skitigt i det alltsa. varfor kopa gamla rangliga stolar nar det finns IKEA!!

hursomhelst, vi gick vidare i solen, till southside shopping centre. jag tog en titt inne pa primark och en lite langre titt inne pa h&m. h&m ar tokbra har jag kommit pa. jag handlar nastan bara dar nu for tiden. sa aven idag. eftersom det var rea sa hittade jag ju saklart massa bra saker jag ville ha. jag sallade ner till 4 plagg a tankte att jag kan bara kopa 2 sa jag radfragade giorgan vad han tyckte. vi valde gemensamt en vit tunika och en morkbla randing troja med langre armar. nar jag kom till kassan sa kassorskan, ska du inte valja ett till plagg?? det ar buy 1 get 1 free. gud vad bra, sa jag tog en orange troja ocksa. som blev helt gratis. da vart jag lycklig!!

Kommentarer
Postat av: Carro

har också shoppat på H&M idag - ta 2 betala för 1. love it!

2008-05-03 @ 17:40:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0