sverige is the best

Jag sager det igen. Vad gjorde man utan Zlatan? Arligt talat?

Vi var som sagt pa Zoo Bar igar och kollade pa matchen mellan Grekland och Sverige. Spannande var det.

Det blir en helt annan stamning nar man star dar med 100-tals andra svenskar som tjoar och skriker sig hesa. Det borjade lite segt, men Sverige var anda det battre laget. Grekland spelade gorfult. Jag sa till Kristin att jag aldrig mer skulle ata fetaost om Grekland vann. Jag andrade mej till mousakka (for det ater jag inte i alla fall) Sa darfor kandes det skitbra nar Zlatan gjorde forsta malet. Ha! Dar fick dom! 

Skont med ett andra mal tatt inpa ocksa, vi var anda ganska nervosa. Tiden gick lite langsamt i slutet. 

Lite roligt med de engelska kommentatorerna nar alla spelare har -son efternamn. "Larsson's got the ball, passes to Svensson, Andersson, Nilsson, Svensson, back to Larsson, Hansson"  (tank att de uttalar det pa engelska ocksa!) Jag raknade, det var 8 stycken i startelven som hade -son namn. 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0