PUK-code

Jag klantade till det med min mobil igar. Jag skulle inserta en pinkod tankte jag men ack sa fel jag gjorde. Pa nagot markligt satt rakade jag trycka fel och jag var tvungen att fylla i min PUK Code. Den hade inte jag... Telefonen var darmed last for allt utom emergency calls. Jattekul. 

Jag pratade med en kollega nu idag pa morronen och fragade vad jag skulle gora. Han sa att det kunde ta flera dar och att jag var tvungen att kontakta kundservice. Jag skickade ett email, men fick inget svar. Sa, till slut slog jag en signal till dem. Efter 5 minuter (av registrerande osv..) hade jag en fungerande mobil igen! Det kallar jag service!  

Sa nu gar det att ringa igen! WOhoo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0