griniga receptionister

Alltsa, i den har byggnanden finns det en jattesnall receptionist, en snall fast lite falsk, och en hel dros med otrevliga receptionister. Med otrevlig menar jag att de inte halsar pa en. Man kommer in genom dorrarna, de tittar pa en, och sen vander bort blicken. Halla!! Det ar val inte sa himla svart att saga hej! Vissa ar varre an andra, och vissa verkar bara bojkotta mej och Kristin. Jag har hort att de ar trevliga mot andra men inte mot oss! Puckon!

Jag har slutat att saga hej om nan av de otrevliga sitter dar och stirrar in i vaggen. Dom ar inte varda mitt hej! Sa det sa!

SERVICE MINDNESS verkar inte finns i det har landet....

Kommentarer
Postat av: carro

aa. just det. stor skillnad mellan helg o veckodag? men jag är ju där en måndag också...kanske? JAA...mamma mia..jasså premiär 10e..i sverige är det 11e. men lätt att vi ska se den! super. hur länge jobbar du om dagarna? alltså fre o må.

2008-07-01 @ 21:04:30
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0