gardagen

Igar var vi till den lokala puben igen, The George alltsa. Anledningen (for man maste ju alltid ha en anledning?!?!) denna gang var leaving drinks for en kollega som slutar nu i veckan. Vi var nastan alla fran kontoret sa det var trevligt. Solen sken och vi blev alla lite tipsy. Efter en massa timmar bjod chefen pa burgare fran McD. Det var den godaste burgaren jag kakat pa jattelange! Jag tror att det var for att jag var dohungrig, hade ju inte kakt nagot sen lunch. Det blev en till pa vagen hem! 

Jag var hemma lite innan tolv. Lite sent for en onsdag kanske.. men men det ar ju inte varje dag det hander. 

Giorgan lag redan och snusade och sov da, sa vi far ha lite quality time insieme stasera istallet. 

have nice!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0