födelsedag

Idag, 16:e juni har vi firat min födelsedag. Jag fyller ju inte år förrän om 12 dar men jag befinner mej ju i Sverige nu och den 28:e är jag back in Inghilterra, så det blev lite uppvaktning idag istället. Erik och farmor hade lagat i ordning en dundermiddag med grillat kött och kycklig, potatis (kokt + stekt), greksallad, couscous, frukt, ost och bröd, och en massa såser och dressingar. Smarrigt värre! Till efterrätt blev det alfonstårta, våran hemmagjorda favvo med chokladmousse och banan inuti och toppad med strawberries. Inga fel inte!

Lite presenter blev det ju förstås också. Jag fick en ny kamera, reebok gympapjucker (som blir görbra till combaten), ballerinaskor, stegräknare, fotbollströja (med mitt namn på!!!), kläder, parfym och en kokbok som hette 'Kajsas kokbok' och var skitgammal. Äldre än vad jag är, och jag är bara 22 (well, 21 än så länge.. om 12 dar är jag 22)

BUON COMPLEANNO KAJSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0