are you slowakian?

Igar nar jag gjorde min halsokoll, fragade han nissen som holl i det hela om jag var fran Slovakien. Ehhh?! Va?! Okej att folk fragar om jag ar polack. Eller egentligen ar val inte det sa kul heller, men det bor ju valdigt manga polacker har sa det ar ju inte konstigt. Varfor just slovak? I don't get it...

Grejen ar att mitt namn enkelt, valdigt enkelt, kan misslasas och uttalas fel. Kajsa kan latt bli till Kasja. Och vips blir det ryskt! Jag vet inte hur manga ganger jag hort mitt namn uttalas pa det viset och pa tusen andra satt ocksa. Ingen far det ratt, men hey what can I do. It's not really that bad, is it?

Kommentarer
Postat av: carro

hello my russian friend. kom o tänka på lloret..när de frågade om vi var från kina. vad tänkte de då????



bokad och klar. nu har jag sagt det på blogg, msn och sms..men vad tuan :) gött känns det. vågade inte vänta mer med tanke på att priserna gått upp så pass mkt sedan igår. i'm looking forward to it.

2008-06-26 @ 17:16:54
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0