update 1

Dags for lite uppdatering, tankte jag. Jag har varit lite slo pa sistone.


Torsdag

Pa torsdagskvallen anlande min kusin, Christian. Sa jag hamtade upp honom i Clapham Junction och vi akte hem till mej och slappade lite. Jag hade ju jobbat hela dan och han hade rest en massa.


Fredag

Jag jobbade, men det hindrade inte Christ. Han var ute hela dan pa sightseeing. Vi mottes vid Piccadilly, efter att jag slutat jobba och tog oss ner mot trafalgar Sq / Charing Cross, Embankment och Waterloo. Kvallen avlutades med en pizza pa Donna Margherita i Clapham Jnct. Godaste pizzan i stan. Jaghade tankt mej att vi skulel gatt till ett annat stalle narmare dar jag bor och dar de har varlden, JAG MENAR VARLDENS, godaste bruschettas. Men det blev inte sa. Dom hade stangt ner. Jag vart jatteforvanad, bara nagra dar innan hade jag sett folk dar inne.


Lordag

Upp klockan 8. Nastan i alla fall. Vi ville ju inte mista nagon dyrbar sightseeing tid genom att sova en massa. J Forsta stoppet pa dan var Notting Hill och Portobello Market. Det ar ju alltid mysigt att ga dar aven om det ar ganska moe folk som ror sig dar. Efter nan timme eller sa akte vi vidare till Camden. Det ar ju alltid en upplevelse att aka dit, for det likanr ju inget som finns hemma. Jag sa till Christ att jag skulle visa honom en affar han aldrig sett tidigare. Cyberdog. Alla som vart dar vet vad jag menar. Tokhog technomusik, neon-klader i alla former (extrema) med ludd, plast, nitar, puffar och gud vet vad.

Vi kakade en 'one pound, one pound' lunch dar. Nudlar och kinakyckling.

Jag forsatter strax... Mastej jobba lite ocksa! :)


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

nu är dagens bloggare granskad, kanske det är du denna gång, gå in och läs och tyck till

2008-07-08 @ 15:07:38
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0