original party

Igar kvall var vi bjudna pa party med jobbet. Ett sant dar party dar man moter en massa folk man jobbar med. Igar var vi pa ett stalle i Soho. Det var trevligt. Gratis drinkar och gratis mat ar ju alltid uppskattat! Jag tog en massa foton sa nar internet fungerar hemma sa ska jag lagga in dom. In the meantime, you'll have to wait. Be patient.

Jag stannade pa partyt tills midnatt, sen bar det arv till Liverpool Street for att hamta upp Erik och Nisse som kom fran Stansted. Dom var en timma sena fran Vasteras sa det blev lite senare an expected. Vi hann inte med sista tunnelbanan sa vi fick ta bussen hem till mej. Tur att det inte ar sa langt.. HMMM!?! Alla som kan London vet att det ar jattelangt mellan Liverpool St och Wandsworth Town. Speciellt med buss. Tur var att det var tisdag kvall och inte sa busy med folk sa bussen gick ganska snabbt utan en massa onodiga stopp. Vi var hemma i huset runt 2 pa natta. Och da var vi hungriga, Erik - thh Chef, lagade i ordning lite pasta. Sen var det sovdags.

Eftersom jag har en baddsoffa, en dubbelsang och en madrass sa ar det ju inga problem nar vi ar tre. Grejen var att ingen av oss orkade blasa upp madrasen. Det slutatde med att Nisse och Erik tog dubbelsangen och jag tog soffan.

Vad gor man inte for de 'sma' liven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0