italia

Ahh, det har varit sa harligt att spendera helgen med Giorgan. Egentligen gjorde vi inte sa mycket utan vi umgicks mest med varann.. Vi hade ju ganska mycket att prata om da vi inte setts pa en manad! Anyway, har en liten resume:

Torsdag:
Fick sluta en timme tidigare for att hinna med min BA flight fran Heathrow. Terminal 5 > nya flashiga Terminal 5. Visst det var flashigt, men jag var mest radd for att de skulle slarva bort min vaska. De har ju haft en massa sana problems tidigare. Min vaska kom med planet, men vi blev ungefar 50 minuer sena p g a VASKPROBLEM!

Nar jag val kom till Milano-Malpensa tog jag en Shuttle bus in till Milano Centrale.. dar stod Giorgan och motte upp mej! Aah.. som jag langtat efter han. Vi hann med sista tunnelbanan och sen fick vi ta en tram till hans lagenhet. Klockan hann nog bli 2 innan vi kom fram. Looooong trip!

Fredag:
Pa fredagsformiddagen jobbade Giorgan, fast bara halvdag. Han har lyx pa sommaren, da slutar han 1 pa fredagar.. varje fredag. Efter jobbet kom han och motte upp mej och vi begav oss till centralen for att ta 'superfast' taget till Turin. Det gar pa endast en timme men kostar skjortan! Giorgan var tvungen att ga till tandlakaren.. sa vi spenderade helgen i Turin itsallet for Milano.

Pa fredagskvallen hade vi lite anniverssary och firade med Proper Italian Pizza. Mumma!

Lordag:
Inte mycket hande, vi gjorde lite shopping. Det var gorvarmt. Omkring 40 grader. Oh, visst 40 grader ar val skont ibland men inte nar man befinner sig i en storstad utan sjoar och hav.... Det blir latt svettigt! :)

Pa kvallen hade vi movienight, vi kollade pa italiensk film och hade romantisk middag hemma. Jattemysigt!

Sondag:
Vi solade lite, gick pa promenad i San Mauro Torinese, kakade lunch med Giorgan's kusin + familj. Giorgan fick lana sin mammas bil sa han korde mej hela vagen till Bergamo for min flight.


Nu langtar jag sa mycket till nasta tripp, 22nd August bar det av igen. Jag vill aka nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0