overweight

Erik skickade mej ett sms nu pa morronen saying that his bag was 19 kilos - that means OVERWEIGHT. Jag blev lite fundersam eftersom jag igar kvall plockade ur saker ur den sa att den inte skulle vaga mer an 15. In fact, den vagde bara 14.5 kilo da. Sa jag tittade omkring i lagenheten och insag att Teresas roda vaska som jag skulle ta (eftersom jag flyger med SAS och far ha 20 kilo) inte var dar. Inte nagonstans. Vad jag daremot hittade var Eriks vaska. Hmm. Lillparveln och jag hade visst missuppfattat varann, han tog fel vaska. Sa jag har ar stuck med hans. Men men, sakerna kommer ju hem och det ar ju det viktigaste.

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, var lillparveln trött i morse eller? have nice

2008-12-23 @ 11:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0