Kuba-kit

Jag håller på å grejar med mitt kuba-kit som jag ska ge till Giorgan. Jag lyckades hitta en cigarr idag efter mycket letande fann jag en liten tobaksaffär på samma street som jag jobbar på. Förutom cigarren så innehåller kittet solkräm, engångskamera, flipflops, kuba-guide, kubamusik, spargris (för insamling för nästa resa), first aid kit, ett par shorts, en salsalektion och solglasögon. Jag tror det blir bra. Ååh, jag vill åka nu. Fast det klart, det är nu mindre än två månader kvar. Det kommer att gå fort!

Kommentarer
Postat av: carro

kom ihåg vad du lovade...jag=handbagage

2008-12-29 @ 22:39:03
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Absolut - jag håller alltid det jag lovar.. tror jag. Får jag vara ditt handbagage då till Gran Canaria??

2008-12-29 @ 23:53:55
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: Mammie

Jag vill oxå vara handbagage!

2009-01-05 @ 09:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0