Eve's leaving

Min lilla Eve har slutat. Buuuh. Vi blir bara färre och färre på jobbet. Eve är den senaste som slutar. Hon ska i och för säg stanna i London men ändå. Det blir ju inte riktigt samma sak när man inte jobbar ihop längre. På fredagskvällen hade vi lite leavingdrinks på The George. Nice som vanligt. Efter det drog vi till Donkan i Chiswick. Eve var lite på lyset. Jag var nog också det fast jag sa att jag var ”trött”. Hihi. Det är min nya kommentar: No no no I’m just tired. Yeah right. Vi hade good time med vår kollega Gary – en massa gossip om allt å alla. Snällt skvaller såklart. Eve och jag drog vidare hem till Andrea och company i Vauxhall. Lite party där, sen åkte jag hem medans de andra partade loss inne i stan. Jag var ju som sagt… trött…. I will miss you so much Miss Belgium Sunshine Salmon Duppie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0