Cigarrletande

Idag har erik och jag varit inne i stan och kollat in rean. Well, det var ju rea redan innan jul men nu var det ännu mer rea. Jag var tvungen att leta kuba-saker till mitt kuba-kit som jag ska ge till giorgan. Som jag har letat efter en cigarr. Inte en enda har jag hittat. Eller jo, jag hittade på heathrow men då fick man inte köpa om man flög inon EU. Surt, för det var ju precis det jag gjorde. Anyway, jag har hittat en affär på nätet (gud vad bra det är med internet hemma?!?!?) som ligger i Chiswick som kanske säljer cigarrer. Dit måste jag imöra. Hopefully they’ll have!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Det måste väl finnas någon tobakshandel/affär som säljer sådant i den stora brittiska metropolen Lindon. Keep on searching! Det kanske är så att du inte vet var du ska leta. Kramar från Mammie

2008-12-29 @ 14:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0