cathing up

Jag kör samma rubrik som Carro för vi gjorde ju samma sak. Together. Vi hade nämligen lite catching up på Paris i fredags innan jag åkte. Det var jättetrevligt. As usual. Det är roligt att åka hem på jul för alla är verkligen hemma. Sist jag var hemma missade vi varann, jag å Carro men den här gången hann vi med både fika och lite shopping. Vi får se till att det blir lite oftare-. Jag får ta mig i kragen å åka till Götet. Jag lovar alla att jag ska komma å hälsa på. Å jag kommer komma, men jag vet inte när. Men I will. Sooner or later.

Kommentarer
Postat av: carro

ja - du får ta dig i kragen! du är alltid välkommen till götet :) vi behöver lite catching up oftare!

2008-12-28 @ 23:05:25
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0