supercoppa

Jag har ju glomt att skiva om matchen vi var pa ju. Nar jag var i Milano sa hade mio amore fixat biljetter till matchen mellan Inter a Roma. Det var ju forstass spannande och pappa var jatteavundsjuk. Jag har ju (utan att vara speciellt fotbollsintresserad) lyckats se argentisk fotboll (River Plate vs Boca Jr), engelsk fotboll (Tottenham - Manchester City), jag har varit pa Barcelonas Camp Nou och nu har jag sett Zlatan spela for Inter pa San Siro. Quite impressive for att vara lilla jag... :)

Anyway, den har matchen vi sag nu i sondags var i supercoppa sa det var ganska mycket feelings i luftenn. HAT-feelings. Jag kan alla elaka kommentarer om Roma nu. Hi hi.

Matchen var spannande, Zlatan spelade bra vad jag forstod (av tidningarna dagen efter...), det blev 1-1, 2-2 och det gick t o m  sa langt som till straffar sa det blev lite dramatiskt pa slutet nar Inter missat en straff och Roma kunde avgora. MEN nar Totti skulle sla den 'avgorande' straffen missade han. HA! Det gick ytterligare tva straffar innan Inter avgjorde. Jag tror det slutade 8-7 till Inter.

Kommentarer
Postat av: gamle far

Jag är inte avundsjuk.

2008-08-30 @ 13:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0