la fine di settimana passata

Ok, sa nu nar ni vet att Milano ar bjotifull, sa kan jag skriva lite om vad vi haft for oss under helgen. Here we go:

Lordag
Formiddag: Sightseeing (Milano city centre: Il Duomo, Il Castello etc)
Eftermiddag: Lite relaxing pa balkongen pa Via Guintellino 4 (Giorgio's lagenhet)
Kvall: Pizza pa Rosso Pomodoro pa kvallen.  
Natt: Vattenmelon pa en ute-frukt-bar


Sondag

Formiddag: Lite shopping, det mesta var stangt eftersom det var sondag och augusti. I augusti ar de flesta pa semester och darfor ar de flesta affarerna stangda. Men vi hann med en del.
Eftermiddag: relaxing/ solning pa balkongen. Slo-tittande pa OS-avslutet.
Kvall: FOTBOLL (Inter-Roma) med Zlatan i hogsta hugg :) (ett separat inlagg kommer sen...)
Natt: Tram tillbaka till Giorgan's place

Mandag
Formiddag: Packning, stadning, solning for min del. Jobb(ning) for Giorgan.
Eftermiddag: Lunch med Giorgan (Pizza igen!). Sen sightseeing pa egen hand. Jag gick och jag gick och jag gick hela vagen fran Via Guintellino till Il Duomo - OCH TILLBAKA. Det kanske inte sager sa mycket, men det ar pretty far och tank pa att det var varmt ocksa, eh?! Lite shoppning blev det, en bag, ett par orhangen och lite vatten. ALL IN ITALIAN!
Kvall: Forsatt sightseeing med Giorgan, vi kopte lite italiensk (varldens godaste) glass och sen pallade oss tillbaka hemmat. Sen bar det av mot Bergamo for flyget mot Luton. SOM, of course, var 1 och en halv timma forsenat. Jag har alltid otur med flygen. Ryanair ska vara det mest punktliga flygbolaget. INTE nar jag flyger med dom, men men what can you do?!
Natt: Flyget took off 00.15 (lokal tid)
Morgon: Jag var hemma i Wandsworth Town runt 04.00 am. Sa jag ar lagom trott idag :)


Kommentarer
Postat av: Mammie

Snuppan! Trött idag då förstås. Men du är ju ung och stark..... och du får väl knoppa tidigt ikväll.

2008-08-26 @ 19:32:29
Postat av: Mammie

HEJA ZLATAN!!!!!!

2008-08-26 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0