klipptid

Jag har bokat klipptid. Imorgon klockan 3.45 pm blir det. Det ar verkligen hutlost dyrt att klippa sig har. Jag, som tur var, fick en graduate som ska klippa mej sa det gar bara los pa GBP30.00. Det finns, forutom graduates, slylists och senior stylists. De priserna ar way hogre, uppat GBP55.00 for en simpel klippning! Det ar ju inte klokt. Det sa jag ocksa. Att det verkade lite dyrt, men da papekade recpetionisten att shamponering och balsamering (heter det sa?!) ingar ju faktiskt. NAHA?! Det ar val det minsta man kan begara?!

Out of curiosity, sa fragade jag ocksa om highlights och fargning, vad det skulle ga pa. Receptonisten sa att priserna borjar fran GBP 83.00 (men det beror ju pa om du har en graduate, stylistm eller senior stylist). Jaha, tankte jag. Inte sa illa kanske om det inte hade vart sa att klippningen inte ingick i det priset.

Sa vill man klippa och farga kan det ga pa en formogenhet. 30 pund racker for mej. Den har gangen blir det bara klipp!

Kommentarer
Postat av: carro

jag tänkte allt på dig när jag åt potatisen på jensens. jag kan äta lite åt dig där..för det dröjer nog inte länge förrän vi råkar hamna där igen. :) man kan ju ge dem tips och förslag på vad man vill att de ska göra bättre. ska jag be dem öppna en restaurang i london?

2008-08-29 @ 19:22:01
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0