a bit of this and a bit of that

Bah, jag har inte orkat uppdatera nagot. Nar man sitter framfor datorn hela dagarna sa borde det ju inte vara sa svart att skirva lite inlagg men ibland orkar jag bara inte.

Hursom, ikvall ar Tinnas sista kvall. Hon ringde forrut, hon hade vart och rekat hur man tar sig till Liverpool st, och sen hade hon gatt vilse. Men jag antar att hon ar hemma nu, hon har inte ringt nagot mer iaf :) Jag hoppas hon ar hemma, for jag har ingen nyckel och Erik jobbar... och det regnar...

Mamma har bokat en flight nu ocksa, hon kommer 17 September! Det ser vi fram emot.

Teresa kommer snart ocksa! A Erik's kompis Anders!  

A Jag aker till Italien pa fredag!

Hanger ni med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0