pasta pomodori

nu ar det snart slut pa april... det har ju gatt gorfort ju... jag kom tillbaka till london i mitten pa februari och vips nu borjar snart maj manad. for att citera smala sussie >my all time favorite movie< - "det kanns ratt gott faktiskt..."
det borjar lite varmare aven om det fortfarande regnar en hel del sa ar det inte svinkallt som det vart forrut.
en annan fordel med att maj borjar ar att vi far lon!!! vi har det lite knapert nu.. sitter a kakar pasta pomodori varje dag, det ar lite uttjatat nu, men giorgan envisas med att det ar nyttigt och billigt.

anyway, pa onsdag ar det loning a da har jag lovat giorgan att vi ska ga a ata "proper italian pizza". vi far ser hur det blir med den saken, numera lagar jag pizzas fantasticas myself sa det kanske blir en liten pizza dinner hemma!

who knows?!

by the way, ber om ursakt for att jag inte skriver med de 3 sista bokstaverna i det svenska alfabetet.. min toop (dator) ar lite halvpaj, sa det fungerar inte.. apologies!

ci vediamo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0